آسمان

ساخت وبلاگ

ابزارهاي آموزشي مورد نياز کلاس سوم دبستان

 

 

در حال حاضر با توسعه روش هاي نوين آموزشي بهره مندي از محصولات و ابزارهاي کمک آموزشي در فرايند يادگيري جايگاه و اهميت بسيار ويژه‌اي پيدا کرده است و به نوعي تکميل کننده‌ي فرايند تدريس مي باشد. از طرفي به دليل نقش مهم آموزش مفهومي و تعاملي در مقطع دبستان استفاده از ابزارهاي کمک آموزشي بيش از پيش ضرورت پيدا کرده است.

ضمن آنکه در پايه سوم دبستان بچه‌ها با مباحث متفاوت تر و بيشتري نسبت به سال گذشته سرو کار دارند و اهميت يادگيري مباحث پايه‌اي در برخي از دروس مانند رياضي چندين برابر مي شود.

 

تجربيات و نتايج حاصل از به کارگيري ابزارهاي کمک آموزشي در کلاس هاي درس ثابت نموده است که بهره‌مندي از ابزارهاي کمک آموزشي کمک شاياني به ايجاد فضاي شاد و جذاب آموزشي به ويژه براي دانش آموزان دبستاني نموده است. لذا تاثير ابزارهاي کمک آموزشي را نمي توان ناديده گرفت.

در ادامه اين بحث قصد داريم به بررسي تاثيرات مثبت و معرفي ابزارهاي کمک آموزشي بپردازيم.

 

 

فوايد و تاثيرات استفاده از ابزارهاي کمک آموزشي

 

ابزارهاي کمک آموزشي متعددي هستند که باعث يادگيري آسان و بهبود توانمندي ‌هاي دانش آموزان شده‌اند که هر يک از آنها با توجه به ساختاري که دارند داراي قابليت هاي متعددي نيز مي باشند، ضمن آنکه بهره‌مندي از آنها در موقعيت‌هاي مختلف با توجه به نيازهاي آموزشي و سطح علمي دانش‌آموزان، زمان در دسترس و ساير موارد متفاوت مي باشد. از جمله تاثيرات سازنده‌ي محصولات کمک آموزشي در فرايند تدريس کلاس سوم دبستان با توجه به محتواي آموزشي اين پايه و توجه به اقتضاي سني دانش آموزان مي توان به موارد زير اشاره کرد:

  • يادگيري مفهومي و فهم عميق تر مطالب علمي
  • ايجاد فضاي شاد و جذاب آموزشي
  • افزايش علاقه مندي دانش آموزان به يادگيري
  • آموزش غيرمستقيم و تثبيت مطالب در ناخودآگاه دانش آموزان
  • ايجاد فرصت براي مشارکت دانش آموزان در فرايند تدريس
  • امکان يادگيري آسان و انتقال ساده مفاهيم

a6_cc9e.jpg

 

موثرترين ابزارهاي کمک آموزشي سوم دبستان

 

کاربرگ دبستان و سي دي هاي آموزشي از کارآمدترين محصولات کمک آموزشي هستند که هر يک از آنها به نوبه‌ي خود تاثير چشمگيري در بهبود فرايند يادگيري دارند.

 

کاربرگ سوم دبستان

 

پيک آدينه يا کاربرگ دبستان يکي از بهترين ابزارهاي کمک آموزشي مي باشد که در سال هاي اخير طرفداران بسياري بين معلمين و دانش آموزان دبستاني پيدا کرده است. پيک آدينه يک تکليف هدفمند و برنامه‌ريزي شده مي باشد که براساس بودجه بندي سرفصل هاي کتاب درسي سوم دبستان و با رعايت استانداردهاي آموزشي به صورت هفتگي و يا ماهانه بنا به صلاح ديد معلم ارائه مي شود.

با توجه به تنوع و حجم مطالب کتاب‌هاي سال سوم دبستان، کاربرگ سوم دبستان با توجه به ساختار و محتواي طبقه بندي شده يکي از ابزارهاي فوق العاده کاربردي براي  دوره، مرور و جمع بندي مطالب کتاب به صورت هفتگي در پايان هر هفته آموزشي مي باشد، لذا همين امر يادگيري را تثبيت مي نمايد. ضمن آنکه دانش آموزان با مجموعه‌اي از تمرين ها و نمونه سوالات سر و کار داشته که ضمن آشنايي بيشتر با سوالات امتحاني فرصتي براي شناسايي نقاط قوت، ضعف و همينطور رفع اشکالات پيش مي آيد.

از ديگر مزيت‌هاي کاربرگ سوم دبستان مي توان به تاثيرگذاري آن در تدريس مشارکتي و صد البته مديريت بهتر زمان و کلاس درس توسط معلم اشاره کرد.

 

نرم افزارها و فيلم هاي آموزشي

 

از ديگر ابزارهاي کمک آموزشي مي توان به محتواي سمعي و بصري اشاره کرد که در قالب فيلم و نرم افزارهاي آموزشي عرضه مي شوند. اين مجموعه آموزشي علاوه بر اين که براي دانش آموزان جذابيت بالايي دارد باعث ايجاد علاقه مندي آنها به درس مي شود، اين ابزار آموزشي از طريق آموزش مفهومي و تصويري مباحث درسي را به بياني ساده و قابل فهم به دانش آموزان انتقال مي دهد و مسير يادگيري را براي آنها هموار مي سازد.

ضمن آنکه با توسعه روش يادگيري معکوس اهميت استفاده از مجموعه فيلم ها و نرم افزارهاي کمک آموزشي چندين برابر شده است.

 

 

ابزارهاي کمک آموزشي تاثيرگذار در حوزه‌ي آموزشي بسيار متعدد و متنوع هستند که به هيچ عنوان نمي توان قابليت هاي آن ها را ناديده گرفت، با اين حال بر اساس تجربيات حاصل مي توان گفت که کاربرگ ( پيک آدينه) و فيلم هاي آموزشي از تاثيرگذارترين ابزارهاي کمک آموزشي سال سوم دبستان هستند که مسير يادگيري را هموار ساخته و باعث ارتقاي سطح علمي دانش آموزان مي شود.

 

 

آسمان...
ما را در سایت آسمان دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : kavoosifar exexam بازدید : 153 تاريخ : دوشنبه 24 خرداد 1400 ساعت: 15:54

راهنماي خريد جاروبرقي بوش بهترين مارک جاروبرقي

اگر قصد خريد جاروبرقي بوش را داريد در اينجا با تکنولوژي ها و امکانات آن آشنا مي شويد تا بتوانيد بهترين مدل را بر اساس نياز خود انتخاب کنيد.

c6_wnz7.jpg

انتشار توسط شهر سخت افزار امروزه در کمتر مکاني جاي خالي جاروبرقي به چشم مي خورد و در واقع به يکي از اساسي ترين نيازهاي ما تبديل شده است تا جايي که نبودن آن به امري دور از ذهن و کاري نشدني تبديل شده، از اين رو برندهاي معتبر نيز سعي دارند با به‌ روزترين تکنولوژي هاي روز دنيا به توليد بهترين هاي اين محصول بپردازند تا در دنياي پر رقابت امروزي جايگاه خود را باقدرت نگه دارند؛ ازجمله توليدکنندگان و بهترين مارک جاروبرقي که همواره در صدر پرفروش ترين ها در دنيا در حال فعاليت است مي توان به برند بوش اشاره نمود. اگر قصد خريد جاروبرقي بوش را داريد مطمئناً در زماني کوتاه با طيف گسترده اي از انواع جاروبرقي روبرو خواهيد شد که داراي ويژگي، رنگ و حتي ابعادي متفاوت هستند. در اين راهنماي خريد سعي داريم به شما در انتخاب و خريد هرچه راحت تر اين کالا کمک کنيم.

دسته بندي کلي در انواع جاروبرقي بوش

  • جاروبرقي کيسه دار
  • جاروبرقي مخزن دار و يا بدون کيسه

همان ‌طور که از نام آن ها نيز پيداست تفاوت اصلي اين دو نوع جاروبرقي در مخزن نگه ‌دارنده زباله مي باشد که هرکدام خود مزايا و معايب خود را دارند ما در اينجا سعي مي کنيم نگاهي داشته باشيم به مزايا و معايب اين دو نوع تا شما بتوانيد در زمان خريد جاروبرقي بوش با اطمينان بيشتر مدل مدنظر خود را انتخاب کنيد.

جاروهاي کيسه‌ اي

انواع اين دستگاه کاربردي با کيسه که به طور مرسوم تر مورد توجه افراد است همان‌طور که به صورت بارز پيداست داراي کيسه هايي براي نگهداري گرد و خاک و زباله هاي جمع شده مي باشد، جنس اين کيسه ها که به طور معمول پارچه، پليمر و کاغذي است مي تواند به صورت يک بار مصرف مورد استفاده افراد قرار گيرد. تهيه کيسه هاي جاروبرقي بوش به علت استاندارد بودن کار خيلي سختي نيست و شما به راحتي مي توانيد پاکت آن را در بسياري از مغازه ها يا فروشگاه هاي آنلاين به راحتي تهيه کنيد، اما دقت داشته باشيد که استفاده از کيسه هاي دائم مي تواند آسيب هاي بسيار جدي در بلند مدت به جاروبرقي شما وارد کند اين آسيب مي تواند باعث کاهش قدرت مکش و طول عمر دستگاه شود و از طرف ديگر صداي آن بيشتر مي شود به همين خاطر نيز هيچ کدام از برندهاي مطرح کيسه دائم روي دستگاه قرار نمي دهند و به صورت جدي به مصرف کنندگان خود اخطار مي دهند که از اين نوع کيسه ها استفاده نکنند، از مزيت هاي اين دسته از جاروبرقي هاي بوش مي توانيم به فيلتر بهتر هواي خروجي اشاره کنيم که باعث جلوگيري از آلرژي و بيماري هاي تنفسي در افراد مي شود اما از معايب آن مي توانيم به هزينه کيسه اشاره کنيم که البته قيمت اين کيسه هاي يک بار مصرف بسيار به صرفه است.

جاروهاي بدون کيسه يا مخزن دار

انواع جاروبرقي مخزن دار و يا بدون کيسه بوش باقدرت و زيبايي بالايي در اين برند معتبر توليد مي گردد و مصرف کنندگان مي توانند با استفاده از مخزن هاي دائمي، حجم قابل توجهي از گردوغبار و زباله را در اختيار داشته باشند و شما نيازي نيست براي خريد کيسه هزينه کنيد، اما توجه داشته باشيد که محققان خريد جاروبرقي مخزن دار را براي افرادي که از آلرژي و بيماري هاي تنفسي رنج مي برند را به هيچ عنوان توصيه نمي کنند چراکه در بلند مدت مي تواند باعث تشديد بيماري در اين دسته از افراد گردد.

 

نقد و بررسي مشخصات جاروبرقي بوش

اگر قصد خريد جاروبرقي بوش را براي منزل خود داريد مي توانيد براي ديدن مشخصات فني هر محصول اطلاع از قيمت آنها به فروشگاه اينترنتي 20 بخر نمايندگي لوازم خانگي بوش در ايران مراجعه نماييد و يا به فروشگاه هاي آنلاين مانند ديجي کالا، زنبيل مراجعه نماييد، شرکت بوش که يکي از بهترين برندهاي جاروبرقي در دنيا مي باشد توانسته علاوه بر به‌کارگيري موتورهايي قدرتمند، طول عمر بالا و طراحي زيبا داراي امکانات ويژه اي و بدون نقصي باشد که موجب برتري اين دستگاه در برند بوش به نسبت ديگر برندها شده است. لازم به ذکر است که ساده ترين امکاناتي که در ادامه درباره آن سخن مي گوييم اگر با سطح کيفي مناسب و تکنولوژي هاي بالا انجام نشود، به راحتي بر روي ميزان راندمان دستگاه، عملکرد بهينه آن ها تأثير خواهد گذاشت. برند بوش نيز که امروزه در دسته بهترين مارک جاروبرقي ها در حال توليد کامل ‌ترين محصولات است با در نظر گرفتن کوچک‌ترين جزئيات توانسته انواع جاروبرقي بوش را باکيفيتي درخور اين برند در دنيا به دست مصرف کنندگانش برساند. از نوع موتورهاي استفاده شده در جاروبرقي بوش تا لوله تلسکوپي، نوع پارويي، لوله خرطومي، چرخ ها، نوع فيلترها همه و همه را به يک جاروي خانگي قدرتمند و کاملاً حرفه اي تبديل کرده است.

قدرت مکش جاروبرقي بوش و موتورهاي قدرتمند

ميزان مکش جاروهاي برقي همواره در صدر فکر افراد در هنگام خريد قرار داشته است اما فراموش نکنيد که وات جاروبرقي ها به تنهايي نمي توانند بيانگر ميزان مکش جاروي شما باشد و دقت داشته باشيد دو جاروبرقي که وات يکسان دارند مي توانند قدرت مکشي کاملاً متفاوت داشته باشند لذا ميزان مکش در جاروها را بايد با توجه به مدل، نوع موتور، عايق بندي بدنه لوله تلسکوپي، خرطومي و عوامل آن بسنجيد. در ادامه با توضيح کوتاهي درباره نوع موتورهاي استفاده شده در جاروبرقي بوش اين موضوع را براي درک بهتر به شما ارائه خواهيم داد:

انواع موتورهاي جاروبرقي بوش

از کامل‌ترين و بهترين انواع موتور جاروهاي برقي در کل دنيا مي توان به HiSpin و Compressor اشاره نمود که اين دو نوع موتور در فناوري توليد برند بوش نيز مورد استفاده قرار مي گيرد. موتور Compressor با داشتن تيغه هاي آيرو ديناميکي و جريان هواي کاليبره شده، بهترين مکش گردوغبار با پايين ترين ميزان مصرف انرژي را در اختيار مصرف کنندگانش قرار مي دهد. همان‌طور که گفتيم جاروبرقي کمپرسور بوش علاوه بر قدرت مکش بالا داراي مصرف انرژي پاييني است که اين امر از داغ کردن جاروهاي بوش جلوگيري مي کند و اگر مي خواهيد متراژهاي بزرگ را جارو کنيد و يا مدت زماني طولاني جارو را روشن نگه داريد، خريد جاروبرقي بوش مي تواند بهترين انتخاب براي شما باشد. توجه کنيد که برندهاي متفرقه با توجه به عدم استفاده از موتورهاي تخصصي شايد روزهاي اول مکشي مناسب به شما بدهد اما به مرور زمان مکش آن ها افت خواهد کرد پس بهتر است گول قيمت هاي پايين مارک هاي متفرقه جاروهاي برقي را نخوريد چراکه قطعاً نمي تواند ول عمري مناسب براي شما باکيفيتي بايد کار کند؛ اما اگر به دنبال بالاترين و بهترين مدل هستيد مي توانيد مقاله بهترين جاروبرقي 2020 را در سايت سيمرغ مطالعه نماييد.

پارويي جاروبرقي

پارويي هاي جاروبرقي بوش با در نظر گرفتن کامل ترين جزييات طراحي شده اند تا بتوانند با حداکثر کارايي و قدرت کار کنند، يک پارويي مناسب بايد علاوه بر روان بودن حرکت بر روي سطح هاي گوناگون زمين قدرت مکشش بالايي را به زمين انتقال دهد، عدم انتقال مناسب قدرت مکش و روان حرکت نکردن يک پارويي بر روي زمين علاوه بر خستگي افراد براي جاروکشي، لطمه وارد شدن به مچ و دست و فشار بر روي ستون فقرات نمي تواند کيفيت جاروکشي مناسب را فراهم سازد. خريد جاروبرقي بوش با توجه به نکات ذکرشده به گونه اي طراحي شده اند تا شما بتوانيد به راحتي قدرت مکش مناسب جاروي خود را استفاده نماييد و آن را بر اساس نوع سطح جاروکشي خود تنظيم کنيد و بدون فشار به مچ و کمر، بالاترين کيفيت جاروکشي را در اختيار داشته باشيد.

تلسکوپي ها در جاروبرقي بوش

انواع لوله تلسکوپي جاروبرقي بوش به گونه اي طراحي شده است تا شما به راحتي بتوانيد ارتفاع آن را بر اساس قد خود تنظيم نماييد که اين امر از فشار آمدن به ستون فقرات و دست شما جلوگيري خواهد کرد و شما مي توانيد بدين وسيله تا حد زيادي جاروکشي راحت و آساني را براي خود رقم بزنيد. لازم به ذکر است اگر چه اين فرايند تا حدي به چشم ساده است اما به کارگيري اين تکنولوژي در انواع جاروبرقي داراي اهميت بسياري است که جاروبرقي بوش نيز با داشتن اين خصوصيت دستگاهي هرچه تکميل تر را در اختيار افراد گذاشته است، توجه کنيد اگر کيفيت تلسکوپي ها بر روي دستگاه شما خوب نباشد خيلي زود خراب مي‌شود و براثر کوچک ‌ترين فشار در هنگام جاروکشي از اندازه تنظيم شده خارج خواهد شد.

لوله خرطومي جاروبرقي بوش

از آنجايي که مخصوصاً در بسياري از موارد براي حمل جارو ما آن را بر روي زمين مي کشيم و دستگاه را بلند نمي کنيم، جنس و کيفيت لوله خرطومي داراي اهميت بسيار زيادي است چراکه در غير اين صورت در مدتي کوتاه بر اثر همين جابه‌جايي ها يا حرکات در هنگام جارو کشي، لوله خرطومي پاره خواهد شد لذا در زمان خريد جاروبرقي بوش نيز با توجه به اهميت بالاي جنس لوله خرطومي از پلاستيک هاي باکيفيت و يا الياف پليمري (کنفي) استفاده نموده است تا بتوانند با طول همراه بالا کار کنند اگر چه جنس لوله هاي کنفي در باطن خود جنسي مرغوب تري به نسبت مدل هاي پلاستيکي هستند اما خرطومي هاي پلاستيکي در جاروبرقي بوش نيز به جهت استفاده از جنس پلاستيک باکيفيت و غير خشک همانند مارک هاي متفرقه و نا مرغوب مي توانند طول عمري مناسب را داشته باشند. طول لوله هاي خرطومي نيز در جاروهاي بوش در حدود دو متر طراحي شده اند تا بر مبناي استاندارد بتوانند علاوه بر قدرت مانور مناسب در هنگام جاروکشي، قدرت مکش را نيز در حداکثر موجود خود نگه دارند.

محل اتصال خرطومي به بدنه دستگاه در جاروبرقي بوش

در طراحي انواع جارو ها در محل اتصال لوله به دستگاه قسمتي دايره اي شکل و کوچک مي‌بينيد که از جنس پلاستيک يا فلز مي باشد که لازم است به اين نکته اشاره کنيم که لازم نيست فکر خود را در برندهاي معتبر درگير نوع جنس اين قسمت از جاروي خود کنيد چراکه در مارک هاي حرفه اي همچون بوش، تنوع جنسي مناسب به کار گرفته شده است و به دليل به کار گيري تکنولوژي مناسب داراي وکيوم درست و استاندارد مي‌باشند که علاوه بر چرخش 360 درجه، بدون کاهش مکش، قدرت را از موتور انتقال خواهند داد.

چرخ ‌ها در طراحي

از ساده ترين و حتي از مهم ‌ترين قسمت هاي هر جارو به داشتن 4 چرخ از جنسي مناسب باقابليتي روان بودن و حرکت 360 درجه مي توان اشاره نمود. چرخ ها باکيفيت بالايي در انواع جاروبرقي بوش طراحي شده اند تا علاوه بر موارد ذکرشده بتواند به راحتي بر سطوح مختلف و ناهموار که داراي درز هستند جابه‌جا شوند. همان‌طور که مي‌دانيد در هنگام جاروکشيدن شما جارو را در دست خود جابه‌جا نمي‌کنيد و آن را بر روي زمين مي‌کشيد پس داشتن چرخ هاي باکيفيت و روان داراي اهميت بسيار زيادي است.

سري ها و لوازم جانبي جاروبرقي بوش

جاروبرقي هاي بوش در مدل هاي مختلف به منظور کمک در سهولت کار جاروکشي داراي لوازم جانبي ازجمله سري هاي اضافه شامل برس اثاثيه، برس بسيار بلند براي جاروکشي درزها و اين قبيل موارد هستند تا شما بتوانيد به راحتي فضاهاي دور از دسترس را جارو بکشيد.

جاروبرقي بوش، بهترين مارک هاي انتخابي شما

در بالا سعي کرديم تا بابيان نکاتي حائز اهميت در هنگام خريد جاروبرقي بوش و انواع برند در اين محصول به شما در انتخابي هر چه مطمئن تر کمک کنيم. بوش به عنوان يکي از قدرتمندترين و قديمي ترين کمپاني هاي موفق در توليد لوازم خانگي، انواع جاروبرقي بوش را باکيفيت و طول عمر بالا در کل دنيا عرضه کرده است که با در نظر گرفتن کوچک‌ترين نيازها و پيشرفته ترين تکنولوژي ها تجربه اي از جاروکشي آسان را به شما هديه خواهد داد. لازم به ذکر است که به دليل گستردگي فروش اين نوع از کالاها در اين کمپاني قدرتمند، بوش توانسته است در قيمت جاروهاي برقي خود نيز کاملاً رقابتي و منطقي فعاليت کند و بالاترين سطح کيفي را با بهترين قيمت ارائه دهد.

آسمان...
ما را در سایت آسمان دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : kavoosifar exexam بازدید : 142 تاريخ : چهارشنبه 19 خرداد 1400 ساعت: 22:27

حمل خودرو با كاميون خودروبر

حمل خودرو با كاميون خودروبر با ارزانترين هزينه، حمل خودرو با كاميون خودروبر با بيمه نامه معتبر و رايگان، هزينه حمل خودرو به شهرستان با تخفيف ويژه را شرکت ما به شما عزيزان ارائه مي دهد. اگر قصد حمل خودرو از تهران به شهرستان و يا بين شهري با كاميون هاي خودروبر را داريد مي توانيد با كارشناسان ما تماس بگيريد. ما متخصص حمل خودرو به شهرستان با بهترين کيفيت هستيم

شرکت ما کمترين هزينه حمل خودرو به شهرستان را به شما عزيزان ارائه مي دهد. خودروبر پارس با در اختيار گذاشتن كاميون هاي خودروبر مجهز فرايند بارگيري و تخليه را آسان مي كند و حمل خودرو با بهترين کيفيت انجام مي دهد.

شرکت هر گونه حمل خودرو از جمله کلاسيک، فرسوده و يا خاموش را به شهرستان و داخل تهران حمل مي كند. با ما ديگر نگران هزينه حمل خودرو با كاميون نباشيد ما ارزانترين هزينه را به شما عزيزان ارائه مي دهيم. ماعلاوه بر ارزانترين هزينه حمل خودرو با تخفيف ويژه براي شما انجام مي دهيم. ما حمل خودرو با بيمه نامه معتبر و رايگان به شما عزيزان ارائه مي دهيم.

با نگران حمل خودرو با كاميون خودروبر نباشيد ما هزينه حمل خودرو به شهرستان و همه نقاط را با ارزانترين هزينه با تخفيف ويژه به شما عزيزان ارائه مي دهيم.

انواع خودروبرها براي حمل خودرو

خودروبرها بر اساس ظرفيت جابجايي به دو دسته تقسيم مي شوند. اگر قصد حمل يک خودرو را داريد از خودرو بر هاي تکي استفاده كنيد.  اگر قصد حمل خودرو بيش از يکي را داريد از تريلي خودرو بر استفاده كنيد كه در دو مدل 6 تايي و 8 تايي براي جابجايي هاي بين شهري استفاده مي شود

تعرفه و هزينه حمل خودرو با خودروبر

خودروبر پارس کمترين تعرفه و هزينه حمل خودرو با انواع خودروبر ها را به مشتريان عرضه مي كند. هزينه حمل خودرو همثل هر باربري و حمل بار از خودروبر پارس به مواردي مثل:

-فاصله بين مبداء و مقصد

-هزينه ماشين خودربر كه از نوع تکي يا تريلي باشد

-ارزش بيمه كه معمولا با ارزش خودرو ها برابر است محاسبه مي شود

هزينه حمل خودرو به شهرستان

هزينه حمل خودرو به شهرستان همانطور كه در بالا هم به آن اشاره شد به موارد گوناگوني بستگي دارد. ما هزينه حمل خودرو به شهرستان را با کمترين هزينه به شما عزيزان ارائه مي دهيم. با ما ديگر نگران هزينه حمل خودرو به شهرستان و همه نقاط نباشيد خود نباشيد ما به عنوان ارزانترين شرکت در شهر تهران معروف مي باشيم. براي اطلاع از هزينه حمل خودرو به شهرستان با كارشناسان ما تماس بگيريد.

ما کمترين هزينه حمل خودرو به شهرستان را به شما مشتريان عزيز اعلام مي كنيم. خودروبر پارس متخصص حمل خودرو با كاميون خودروبر است و با بهترين کيفيت خدمات خود را به همه نقاط و شهرستان ها انجام مي دهد و هزينه حمل خودرو به شهرستان را با تخفيف ويژه به شما عزيزان ارائه مي دهد.

راه هاي ارتباطي با خودروبر پارس براي حمل خودرو

در صورت هرگونه سوال براي حمل خودرو مي توانيد يا پشتيباني خودروبر پارس تماس بگيريد.كاركنان ما در اسرع وقت هماهنگي هاي لازم براي حمل خودرو با كاميون خودروبر را براي شما فراهم مي آورند. كارشناسان ما به صورت همه روزه آماده پاسخ گويي به شما عزيزان هم مي باشند. كارشناسان ما همه هزينه هاي حمل خودرو با كاميون خودروبر و هزينه حمل خودرو به شهرستان را به شما عزيزان اعلام مي كنند. ا ما ديگر نگران هزينه حمل خودرو به شهرستان نباشيد چرا كه ما ارزانترين هزينه ها را به شما عزيزان ارائه مي دهيم. شرکت خودروبر پارس متخصص حمل خودرو با كاميون خودروبر است.

آسمان...
ما را در سایت آسمان دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : kavoosifar exexam بازدید : 189 تاريخ : پنجشنبه 13 خرداد 1400 ساعت: 16:15

حمل خودرو با كاميون خودروبر

حمل خودرو با كاميون خودروبر با ارزانترين هزينه، حمل خودرو با كاميون خودروبر با بيمه نامه معتبر و رايگان، هزينه حمل خودرو به شهرستان با تخفيف ويژه را شرکت ما به شما عزيزان ارائه مي دهد. اگر قصد حمل خودرو از تهران به شهرستان و يا بين شهري با كاميون هاي خودروبر را داريد مي توانيد با كارشناسان ما تماس بگيريد. ما متخصص حمل خودرو به شهرستان با بهترين کيفيت هستيم

شرکت ما کمترين هزينه حمل خودرو به شهرستان را به شما عزيزان ارائه مي دهد. خودروبر پارس با در اختيار گذاشتن كاميون هاي خودروبر مجهز فرايند بارگيري و تخليه را آسان مي كند و حمل خودرو با بهترين کيفيت انجام مي دهد.

شرکت هر گونه حمل خودرو از جمله کلاسيک، فرسوده و يا خاموش را به شهرستان و داخل تهران حمل مي كند. با ما ديگر نگران هزينه حمل خودرو با كاميون نباشيد ما ارزانترين هزينه را به شما عزيزان ارائه مي دهيم. ماعلاوه بر ارزانترين هزينه حمل خودرو با تخفيف ويژه براي شما انجام مي دهيم. ما حمل خودرو با بيمه نامه معتبر و رايگان به شما عزيزان ارائه مي دهيم.

با نگران حمل خودرو با كاميون خودروبر نباشيد ما هزينه حمل خودرو به شهرستان و همه نقاط را با ارزانترين هزينه با تخفيف ويژه به شما عزيزان ارائه مي دهيم.

انواع خودروبرها براي حمل خودرو

خودروبرها بر اساس ظرفيت جابجايي به دو دسته تقسيم مي شوند. اگر قصد حمل يک خودرو را داريد از خودرو بر هاي تکي استفاده كنيد.  اگر قصد حمل خودرو بيش از يکي را داريد از تريلي خودرو بر استفاده كنيد كه در دو مدل 6 تايي و 8 تايي براي جابجايي هاي بين شهري استفاده مي شود

تعرفه و هزينه حمل خودرو با خودروبر

خودروبر پارس کمترين تعرفه و هزينه حمل خودرو با انواع خودروبر ها را به مشتريان عرضه مي كند. هزينه حمل خودرو همثل هر باربري و حمل بار از خودروبر پارس به مواردي مثل:

-فاصله بين مبداء و مقصد

-هزينه ماشين خودربر كه از نوع تکي يا تريلي باشد

-ارزش بيمه كه معمولا با ارزش خودرو ها برابر است محاسبه مي شود

هزينه حمل خودرو به شهرستان

هزينه حمل خودرو به شهرستان همانطور كه در بالا هم به آن اشاره شد به موارد گوناگوني بستگي دارد. ما هزينه حمل خودرو به شهرستان را با کمترين هزينه به شما عزيزان ارائه مي دهيم. با ما ديگر نگران هزينه حمل خودرو به شهرستان و همه نقاط نباشيد خود نباشيد ما به عنوان ارزانترين شرکت در شهر تهران معروف مي باشيم. براي اطلاع از هزينه حمل خودرو به شهرستان با كارشناسان ما تماس بگيريد.

ما کمترين هزينه حمل خودرو به شهرستان را به شما مشتريان عزيز اعلام مي كنيم. خودروبر پارس متخصص حمل خودرو با كاميون خودروبر است و با بهترين کيفيت خدمات خود را به همه نقاط و شهرستان ها انجام مي دهد و هزينه حمل خودرو به شهرستان را با تخفيف ويژه به شما عزيزان ارائه مي دهد.

راه هاي ارتباطي با خودروبر پارس براي حمل خودرو

در صورت هرگونه سوال براي حمل خودرو مي توانيد يا پشتيباني خودروبر پارس تماس بگيريد.كاركنان ما در اسرع وقت هماهنگي هاي لازم براي حمل خودرو با كاميون خودروبر را براي شما فراهم مي آورند. كارشناسان ما به صورت همه روزه آماده پاسخ گويي به شما عزيزان هم مي باشند. كارشناسان ما همه هزينه هاي حمل خودرو با كاميون خودروبر و هزينه حمل خودرو به شهرستان را به شما عزيزان اعلام مي كنند. ا ما ديگر نگران هزينه حمل خودرو به شهرستان نباشيد چرا كه ما ارزانترين هزينه ها را به شما عزيزان ارائه مي دهيم. شرکت خودروبر پارس متخصص حمل خودرو با كاميون خودروبر است.

آسمان...
ما را در سایت آسمان دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : kavoosifar exexam بازدید : 170 تاريخ : پنجشنبه 13 خرداد 1400 ساعت: 2:18

بروزرساني جديد تلگرام؛ انتقال چت ها از واتساپ به تلگرام

اخبار اپليکيشن‌ها

 

در طول يک ماه گذشته، به واسطه تغييراتي که واتساپ در سياست‌هاي حريم خصوصي خود اعمال و کاربران را مجبور به پذيرش آن‌ها کرد، بسياري از افراد ترجيح دادند پيام رسان خود را عوض کرده و به سراغ يک برنامه امن‌تر بروند. در اين بين، پيام‌رسان‌هاي سيگنال و تلگرام با استقبال بسيار زيادي مواجه شدند به طوري که تلگرام بسيار زودتر از انتظار توانست به آمار 500 ميليون کاربر فعال دست پيدا کند.

حال، با توجه به شرايط پيش آمده و با آگاهي از اينکه تعداد زيادي از کاربران قصد کوچ کردن از واتساپ به تلگرام را دارند، پيام رسان روسي بروزرساني جديدي را منتشر کرده و در آن امکان وارد کردن تاريخچه چت‌ها را از برنامه‌هاي واتساپ، لاين و کاکائو تاک به تلگرام فراهم نموده است.

انتقال چت ها از واتساپ به تلگرام

انتقال چت ها از واتساپ به تلگرام بسيار آسان است و به عنوان مثال در سيستم عامل iOS کافي است تا چت (شخصي يا گروهي) مورد نظر را در واتساپ باز کرده و سپس بر روي Contact Info يا Group Info لمس کنيد. سپس با زدن گزينه  Export Chat و در ادامه انتخاب Telegram از منوي اشتراک‌گذاري (Share) مي‌توانيد محتواي چت را با موفقيت منتقل کنيد.

 

در سيستم عامل اندرويد هم پس از باز کردن چت مورد نظر، بايد روي نماد سه نقطه (?) و سپس More و Export Chat لمس کرده و در ادامه برنامه Telegram را از منوي اشتراک‌گذاري (Share) انتخاب کنيد.

بيشتر بخوانيد: دوربين مدار بسته هايک ويژن   دوربين مداربسته هايک ويژن

 

پس از انتقال يک چت شخصي يا گروهي، تمام مخاطبان چت مورد نظر که در تلگرام داراي اکانت باشند، قادر به ديدن چت ها خواهند بود و نيازي به اضافه کردن دوباره آن‌ها نخواهد بود.

انتقال چت ها بدون نياز به فضاي اضافه

براي انتقال چت ها از واتساپ به تلگرام تقريباً به هيچ فضايي نياز نخواهيد داشت! چرا که تلگرام در نسخه‌هاي جديد خود به نحوي طراحي شده که تنها در مواقع نياز ويديو، عکس يا هر محتواي ديگري را بارگذاري مي‌کند و تا قبل از آن، يک چت هر چقدر هم که محتواي زيادي داشته باشد، هيچ فضايي بر روي گوشي يا رايانه شما اشغال نمي‌کند.

با اين حال، همواره براي مديريت و آزادسازي فضاي اشغال شده توسط تلگرام مي‌توانيد به قسمت تنظيمات (Settings) و در ادامه Data and Storage و Storage Usage مراجعه کرده و موارد دلخواه خود را حذف کنيد.

ردپاي ديجيتالي خود را کنترل کنيد

امروزه اطلاعات مهمترين دارايي هر فرد محسوب مي‌شود و از همين رو تلگرام نه تنها امکان پشتيبان‌گيري از چت ها را فراهم کرده، بلکه قابليت حذف پيام ها در هر دو سمت فرستنده و گيرنده را نيز در اختيار کاربران خود قرار داده است.

 

در بروزرساني جديد، کنترل بر روي داده ها بسيار بهتر و پيشرفته‌تر شده و امکان ايجاد چت‌ها و گروه‌هاي سري و همچنين حذف تاريخچه تماس‌هاي صوتي فراهم شده است.

تلگرام بر اين نکته تأکيد دارد که اين شرکت هيچ ردپايي از اطلاعات حذف شده را بر روي سرورهاي خود نگهداري نمي‌کند و بنابراين با حذف يک پيام مي‌توانيد مطمئن باشيد که براي هميشه و به طور کامل حذف شده است.

پخش کننده صوتي بهبود يافته

 

همان‌طور که مي‌دانيد تلگرام يک پخش کننده صوتي داخلي دارد که تمامي پيام‌هاي صوتي و آهنگ‌ها را مستقيماً از داخل پيام رسان مي‌تواند اجرا کند. اين پخش کننده در ابتدا بسيار ساده بود اما به مرور بهتر و بهتر شده و در بروزرساني اخير نيز قابليت‌هايي مانند پيمايش سريع به جلو و عقب (با نگه داشتن دکمه Next و Previous) و همچنين افکت محو اضافه شده است. افکت محو باعث مي‌شود تا هنگام قطع يا پخش موزيک‌ها، صدا به يکباره قطع و يا پخش نشده و به آرامي کم شده يا اوج بگيرد.

  1. بيشتر بدانيم: بهترين دوربين مداربسته    انواع دوربين مداربسته

کانال‌هاي تقلبي را گزارش دهيد

تمام اپ‌هاي تلگرام به شما امکان گزارش دادن هرزنامه‌ها و ساير انواع محتواي غيرقانوني، از جمله پيام‌هاي مروج خشونت يا مبتذل را مي‌دهد. اکنون و در بروزرساني جديد مي‌توانيد کانال‌ها يا گروه‌هاي جعلي را هم که به نام شخصيت‌ها يا افراد مشهور ايجاد مي‌شوند، گزارش کرده و مانع از سوء استفاده‌هاي آتي اينگونه کانال‌ها شويد.

براي گزارش دادن يک کانال جعلي کافيست تا صفحه پروفايل آن را باز کرده و روي علامت سه نقطه افقي (…) و سپس Report و Fake Account لمس کنيد تا محتواي کانال توسط تلگرام مورد بازبيني قرار گرفته و در صورت احراز تخلف مسدود شود.

 

آسمان...
ما را در سایت آسمان دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : kavoosifar exexam بازدید : 192 تاريخ : چهارشنبه 12 خرداد 1400 ساعت: 10:11

دوربين اسپيد دام هايک ويژن

يکي از مهمترين دوربين هايي که در سيستم تحت شبکه يا توربو اچ دي هايک ويژن وجود دارد ، دوربين متحرک يا اسپيد دام مي باشد . نصب دوربين گردان با نصب دوربين هاي معمولي کمي متفاوت است از اين سو براي نصب آن بايد ملاحظات متعددي را لحاظ نمود . در اين محتوا ، برخي از مهمترين مواردي را که بايد هنگام نصب دوربين متحرک هايک ويژن به آن توجه کنيم را براي شما توضيح مي دهيم .

 

برخي از مهمترين اصطلاحات مهم دوربين اسپيد دام هايک ويژن

  • امکان Preset چيست ؟

در هر دوربين اسپيد دام ، کاربر مي تواند بر روي هر نقطه ي دلخواهي تصوير دوربين را تنظيم کند ، اين تنظيم شامل حرکت افقي ، عمودي يا زوم بر روي هدف مي باشد . هر کدام از اين نقاط يک Preset ناميده مي شوند و کاربران مي توانند پس از تنظيم اين امکان بر روي دوربين به سادگي و پس از يک کليک به نقطه ي تعريف شده بروند . دوربين هاي اسپيد دام هايک امکان تعريف چند صد Preset  را دارند ( به عنوان مثال 300 عدد Preset مجزا

  • امکان Patrol چيست ؟

يک پاترول از پشت سر هم قرار دادن چند Preset ساخته مي شود . در دوربين هايک ويژن مي توان حداکثر از هر 32 عدد Preset يک پاترول ساخت . همچنين نهايتا هشت Patrol در هر دوربين متحرک هايک ويژن قابل تعريف مي باشد .

نکته : پيش از تعريف پاترول و فراخواني پي ريست ها ، مطمئن شويد که Preset  ها به درستي تعريف شده باشند.

  • امکان Patte چيست ؟

يک Patte از پشت سر هم قرار گرفتن حالت هاي مختلف دوربين گردان شامل حرکت در سطح افق ، حرکت در سطح عمودي ، زوم بر روي يک نقطه و … ساخته مي شود همچنين در دوربين هاي متحرک هايک ويژن مي توان حداکثر 4 عدد Patte در دوربين تعريف نمود .

با توجه به مفاهيم مطرح شده بالا و ماموريت دوربين متحرک ، کاربر نصب دوربين مي تواند بر اساس نياز مشتريان و محل نصب دوربين از قابليت هاي Preset ، Patte و يا Patrol استفاده کند .

براي استعلام   قيمت دوربين مداربسته  مي توانيد به وبسايت شرکت مهرتجارت مراجعه کنيد و از تخفيفهاي ويژه اين شرکت بهره مند شويد.

از دوربين اسپيد دام هايک ويژن در چه پروژه هايي استفاده مي شود ؟

دوربين speed dome يا دوربين گردان ، هميشه جزو اولويت هاي مشتريان بوده است ، اما هنگامي که صحبت از قيمت اين دوربين ها مي شود ، تقريبا همه اين مشتريان عطاي اين دوربين را به  لقاي آن مي بخشند . اما اگر قيمت دوربين متحرک نسبت به نوع ثابت آن ، انقدر گران تر است ، اصلا چرا بايد از اين نوع دوربين در پروژه ها استفاده شود ؟ در اين محتوا برخي از مهمترين کاربرد هاي دوربين اسپيد دام هايک ويژن را معرفي مي کنيم .

 

از دوربين اسپيد دام هايک ويژن (  hikvision  ) در چه پروژه هايي استفاده مي شود ؟


دوربين گردان هايک ويژن ، امکان چرخش در سطح افقي و عمودي را دارد و به علاوه مي تواند بر روي تصوير زوم کند ، لذا شعاع ديد بالايي را پوشش مي دهد و با توجه به محل و ارتفاع نصب مي تواند کاربري هاي متعددي داشته باشد .


همانطور که شايد بدانيد ، دوربين اسپيددام بيشتر جنبه نظارتي دارد و نمي توان به تنهايي از آن دوربين براي حفاظت از يک مکان استفاده کرد ، دليل اين موضوع هم جهت ديد دوربين است ، هنگامي که دوربين متحرک روي يک جهت زوم مي کند ، ساير جهات از ديد دوربين پنهان مي ماند و دقيقا به همين دليل نبايد از دوربين PTZ به تنهايي براي پوشش فضاهاي مهم استفاده کرد .

نصب دوربين مداربسته يکي از کارهاي تخصصي است که نياز به دقت فراوان دارد، براي  دريافت خدمات  نصب دوربين مداربسته  پيشنهاد ما اين است که با شرکت مهر تجارت تماس بگيريد.
بهترين راهکار استفاده از دوربين speed dome در پروژه هايي است که بيشتر نياز به نظارت وجود دارد و کاربر دوربين با زوم روي قسمت هاي دوربين ، اطلاعات مورد نظر را مشاهده مي کند اما در پروژه هايي که با هدف نظارت و تشخيص بيشتر انجام مي شود بهتر است از دوربين هاي اسپيد دام هايک ويژن بهمراه دوربين هاي ثابت ، جهت پوشش بخش هاي مختلف يک مکان مشخص استفاده کنيم .
هايک ويژن به عنوان توليد کننده برتر دوربين مدار بسته در دنيا ، همواره تلاش کرده تا بهترين دوربين هاي مدار بسته دنيا را توليد و به بازار عرضه کند ، از اين رو ده ها مدل دوربين اسپيددام تحت شبکه و HD را مي توان در بين توليدات اين کمپاني مطرح دنيا پيدا کرد ، براي انتخاب مناسب ترين مدل دوربين اسپيد دام ، مي توانيد از مشاوره رايگان کارشناسان شرکت توسعه داده هاي ارتباطي پرشيا سيستم استفاده کنيد . پرشيا سيستم نماينده رسمي محصولات هايک ويژن در ايران افتخار دارد تا سبد کامل محصولات  اين شرکت را در اختيار دارد.

 

 

آسمان...
ما را در سایت آسمان دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : kavoosifar exexam بازدید : 131 تاريخ : سه شنبه 11 خرداد 1400 ساعت: 19:42

دوربين اسپيد دام هايک ويژن

يکي از مهمترين دوربين هايي که در سيستم تحت شبکه يا توربو اچ دي هايک ويژن وجود دارد ، دوربين متحرک يا اسپيد دام مي باشد . نصب دوربين گردان با نصب دوربين هاي معمولي کمي متفاوت است از اين سو براي نصب آن بايد ملاحظات متعددي را لحاظ نمود . در اين محتوا ، برخي از مهمترين مواردي را که بايد هنگام نصب دوربين متحرک هايک ويژن به آن توجه کنيم را براي شما توضيح مي دهيم .

 

برخي از مهمترين اصطلاحات مهم دوربين اسپيد دام هايک ويژن

  • امکان Preset چيست ؟

در هر دوربين اسپيد دام ، کاربر مي تواند بر روي هر نقطه ي دلخواهي تصوير دوربين را تنظيم کند ، اين تنظيم شامل حرکت افقي ، عمودي يا زوم بر روي هدف مي باشد . هر کدام از اين نقاط يک Preset ناميده مي شوند و کاربران مي توانند پس از تنظيم اين امکان بر روي دوربين به سادگي و پس از يک کليک به نقطه ي تعريف شده بروند . دوربين هاي اسپيد دام هايک امکان تعريف چند صد Preset  را دارند ( به عنوان مثال 300 عدد Preset مجزا

  • امکان Patrol چيست ؟

يک پاترول از پشت سر هم قرار دادن چند Preset ساخته مي شود . در دوربين هايک ويژن مي توان حداکثر از هر 32 عدد Preset يک پاترول ساخت . همچنين نهايتا هشت Patrol در هر دوربين متحرک هايک ويژن قابل تعريف مي باشد .

نکته : پيش از تعريف پاترول و فراخواني پي ريست ها ، مطمئن شويد که Preset  ها به درستي تعريف شده باشند.

  • امکان Patte چيست ؟

يک Patte از پشت سر هم قرار گرفتن حالت هاي مختلف دوربين گردان شامل حرکت در سطح افق ، حرکت در سطح عمودي ، زوم بر روي يک نقطه و … ساخته مي شود همچنين در دوربين هاي متحرک هايک ويژن مي توان حداکثر 4 عدد Patte در دوربين تعريف نمود .

با توجه به مفاهيم مطرح شده بالا و ماموريت دوربين متحرک ، کاربر نصب دوربين مي تواند بر اساس نياز مشتريان و محل نصب دوربين از قابليت هاي Preset ، Patte و يا Patrol استفاده کند .

براي استعلام   قيمت دوربين مداربسته  مي توانيد به وبسايت شرکت مهرتجارت مراجعه کنيد و از تخفيفهاي ويژه اين شرکت بهره مند شويد.

از دوربين اسپيد دام هايک ويژن در چه پروژه هايي استفاده مي شود ؟

دوربين speed dome يا دوربين گردان ، هميشه جزو اولويت هاي مشتريان بوده است ، اما هنگامي که صحبت از قيمت اين دوربين ها مي شود ، تقريبا همه اين مشتريان عطاي اين دوربين را به  لقاي آن مي بخشند . اما اگر قيمت دوربين متحرک نسبت به نوع ثابت آن ، انقدر گران تر است ، اصلا چرا بايد از اين نوع دوربين در پروژه ها استفاده شود ؟ در اين محتوا برخي از مهمترين کاربرد هاي دوربين اسپيد دام هايک ويژن را معرفي مي کنيم .

 

از دوربين اسپيد دام هايک ويژن (  hikvision  ) در چه پروژه هايي استفاده مي شود ؟


دوربين گردان هايک ويژن ، امکان چرخش در سطح افقي و عمودي را دارد و به علاوه مي تواند بر روي تصوير زوم کند ، لذا شعاع ديد بالايي را پوشش مي دهد و با توجه به محل و ارتفاع نصب مي تواند کاربري هاي متعددي داشته باشد .


همانطور که شايد بدانيد ، دوربين اسپيددام بيشتر جنبه نظارتي دارد و نمي توان به تنهايي از آن دوربين براي حفاظت از يک مکان استفاده کرد ، دليل اين موضوع هم جهت ديد دوربين است ، هنگامي که دوربين متحرک روي يک جهت زوم مي کند ، ساير جهات از ديد دوربين پنهان مي ماند و دقيقا به همين دليل نبايد از دوربين PTZ به تنهايي براي پوشش فضاهاي مهم استفاده کرد .

نصب دوربين مداربسته يکي از کارهاي تخصصي است که نياز به دقت فراوان دارد، براي  دريافت خدمات  نصب دوربين مداربسته  پيشنهاد ما اين است که با شرکت مهر تجارت تماس بگيريد.
بهترين راهکار استفاده از دوربين speed dome در پروژه هايي است که بيشتر نياز به نظارت وجود دارد و کاربر دوربين با زوم روي قسمت هاي دوربين ، اطلاعات مورد نظر را مشاهده مي کند اما در پروژه هايي که با هدف نظارت و تشخيص بيشتر انجام مي شود بهتر است از دوربين هاي اسپيد دام هايک ويژن بهمراه دوربين هاي ثابت ، جهت پوشش بخش هاي مختلف يک مکان مشخص استفاده کنيم .
هايک ويژن به عنوان توليد کننده برتر دوربين مدار بسته در دنيا ، همواره تلاش کرده تا بهترين دوربين هاي مدار بسته دنيا را توليد و به بازار عرضه کند ، از اين رو ده ها مدل دوربين اسپيددام تحت شبکه و HD را مي توان در بين توليدات اين کمپاني مطرح دنيا پيدا کرد ، براي انتخاب مناسب ترين مدل دوربين اسپيد دام ، مي توانيد از مشاوره رايگان کارشناسان شرکت توسعه داده هاي ارتباطي پرشيا سيستم استفاده کنيد . پرشيا سيستم نماينده رسمي محصولات هايک ويژن در ايران افتخار دارد تا سبد کامل محصولات  اين شرکت را در اختيار دارد.

 

 

آسمان...
ما را در سایت آسمان دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : kavoosifar exexam بازدید : 151 تاريخ : سه شنبه 11 خرداد 1400 ساعت: 18:53

معرفي 10 ارز ديجيتال به غير از بيت کوين

در اين مقاله به معرفي 10 ارز ديجيتال  به غير از بيت کوين ميپردازيم اما همان گونه که ميدانيم ، بيتکوين فقط يک پيشگام نبوده است که موجي از ارزهاي ديجيتال ساخته‌شده بر روي يک شبکه همتا به همتاي (peer-to-peer) فاقد مرکز را آغاز کند. بلکه بيتکوين عملا به استانداردي براي ارزهاي ديجيتال تبديل شده است و الهام‌بخش دنباله‌روها و نسخه‌هاي بعدي زيادي بوده است.

 

 

يک ارز ديجيتال به طور کلي پول مجازي يا ديجيتال است که شکل توکن يا coin (سکه) به خود مي‌گيرد.

 

علاوه بر اين، حوزه ارزهاي ديجيتال در يک دهه‌اي که از عمر آن مي‌گذرد گسترش فراواني پيدا کرده است و ممکن است همين فردا يک ارز ديجيتال جديد وارد بازار شود.

 

بيتکوين از نظر سرمايه‌گذاري، تعداد کاربرها و محبوبيت همچنان در مقام اول ارزهاي ديجيتال قرار دارد.

 

ارزهاي مجازي مثل اتريوم و XRP که بيشتر براي راه حل‌هاي تجاري به کار گرفته مي‌شوند هم رواج پيدا کرده‌اند.

 

بعضي از آلتکوين‌ها به دليل ويژگي‌هاي استثنايي و پيشرفته‌اي که دارند بر بيتکوين ترجيح داده شده‌اند.

 

ارزهاي ديجيتال چه هستند؟

قبل از اينکه بعضي از جايگزين‌هاي بيتکوين را بررسي کنيم اجازه بدهيد عبارت‌هايي مثل ارز ديجيتال و آلتکوين را تعريف کنيم. يک ارز ديجيتال به طور کلي پول مجازي يا ديجيتال است که شکل توکن يا coin (سکه) به خود مي‌گيرد. اگرچه بعضي از ارزهاي ديجيتال با استفاده کارت‌هاي اعتباري يا پروژه‌هايي ديگر وارد دنياي واقعي شده‌اند ولي بيشتر آنها همچنان غيرقابل‌لمس هستند.

 

کلمه cryptocurrency يا همان ارز ديجيتال از دو بخش crypto و currency (ارز) تشکيل شده است. crypto به رمزنگاري (cryptography) پيچيده اشاره مي‌کند که امکان ايجاد و پردازش ارزهاي ديجيتال و تراکنش‌هاي آنها در يک سيستم فاقد مرکز را فراهم مي‌کند. در کنار ويژگي مهم رمزنگاري در اين ارزها يک تعهد مشترک به فاقد مرکز بودن در بين آنها وجود دارد. ارزهاي ديجيتال معمولاً به عنوان کد توسط تيم‌هايي ايجاد مي‌شوند که مکانيسم‌هايي براي نشر (اغلب، البته نه هميشه، از طريق فرايندي به اسم «استخراج» يا mining) و کنترل را در اين کدها جاسازي مي‌کنند.

 

ارزهاي ديجيتال تقريبا هميشه به صورتي طراحي شده‌اند که از دستکاري و کنترل دولت‌ها آزاد باشند، اگرچه با افزايش محبوبيت آنها اين بعد حياتي از اين صنعت مورد انتقادهاي فراواني قرار گرفته است. به طور کلي به ارزهايي که بعد از بيتکوين به وجود آمدند آلتکوين (altcoin) مي‌گويند که هميشه تلاش کرده‌اند خود را به عنوان نسخه‌اي اصلاح‌شده و بهبوديافته از بيتکوين معرفي کنند. اگرچه استخراج کردن بعضي از اين ارزهاي ديجيتال از بيتکوين آسان‌تر است ولي استفاده از آنها داراي ريسک بيشتري است، از جمله ريسک ميزان پايين‌تري از نقدينگي، پذيرش و حفظ ارزش.

 

در ادامه بعضي از ارزهاي ديجيتال به جز بيتکوين را بررسي مي‌کنيم. اول بايد عنوان کنيم که فهرستي اين چنيني قطعا فهرستي جامع نيست. از دلايل مهم اين موضوع اين است که تا ژانويه ???? بيش از ???? ارز ديجيتال وجود داشته‌اند، و بسياري از اين توکن‌ها يا سکه‌ها از محبوبيت زيادي در بين حاميان و سرمايه‌گذاران خود برخوردار هستند (هر چند در بعضي موارد تعداد آنها کم است).

 

علاوه بر اين، حوزه ارزهاي ديجيتال هميشه در حال گسترش بوده است و ممکن است همين فردا يک ارز جديد وارد بازار شود. اگرچه بيتکوين عمدتا به عنوان پيش‌درآمد ارزهاي ديجيتال شناخته مي‌شود ولي تحليل‌گرها رويکردهاي زيادي را براي ارزيابي توکن‌هايي به جز بيتکوين اتخاذ کرده‌اند. براي مثال آنها اهميت زيادي براي رده‌بندي سکه‌ها بر اساس ارزش بازار (market cap) قائل هستند. ما اين فاکتور را مد نظر قرار داده‌ايم ولي دلايل ديگري هم وجود دارد که چرا يک توکن ديجيتال مي‌تواند در اين فهرست قرار بگيرد.

 

?. اتريوم (Ethereum (ETH))

اتريوم، اولين جايگزين بيتکوين در فهرست ما يک پلتفرم نرم‌افزاري فاقد مرکز است که ساخت و اجراي قراردادهاي هوشمند (Smart Contracts) و برنامه‌هاي فاقد مرکز (Decentralized Applications (DApps)) را بدون هرگونه وقفه، کلاهبرداري يا کنترل و مداخله يک طرف سوم فراهم مي‌کند. برنامه‌هاي اتريوم بر روي توکن رمزنگاري‌شده مخصوص همين پلتفرم، يعني اتر، اجرا مي‌شوند. توسعه‌دهنده‌ها از اتريوم براي اجراي برنامه‌هاي خاص استفاده مي‌کنند و حالا سرمايه‌گذارها به دنبال خريد ديگر ارزهاي ديجيتال با استفاده از اتر هستند. اتر، که در سال ???? شروع شد، در حال حاضر دومين ارز ديجيتال بزرگ بعد از بيتکوين است، اگرچه فاصله زيادي بين آنها وجود دارد. تا ژانويه ???? ارزش بازار اتر تقريبا يک دهم بيتکوين است.

 

در سال ???? اتريوم يک پيش‌فروش را به اجرا گذاشت که استقبال بسيار زيادي از آن شد؛ اين موضوع به آغاز عصر عرضه کد اوليه (initial code offering يا ICO) کمک کرد. بر اساس ادعاي اتريوم از اين پلفرم مي‌توان براي «کدگذاري کردن، مرکززدايي کردن، ايمن کردن و داد و ستد کردن هر چيزي استفاده کرد». بعد از حمله به DAO در سال ????، اتريوم به دو بخش اتريوم و اتريوم کلاسيک (Ethereum Classic (ETC)) تقسيم شد. تا ? ژانويه ???? اتريوم داراي ارزش بازار ??.? ميليارد دلار و ???.??.? دلار در هر توکن بوده است.

 

?. ريپل (Ripple (XRP))

ريپل يک شبکه تسويه جهاني است که امکان پرداخت‌هاي فوري، مطمئن و کم‌هزينه بين‌المللي را فراهم کرده است. ريپل که در سال ???? آغاز شد «بانک‌ها را قادر مي‌سازد تا پرداخت‌هاي بين‌المللي را با شفافيتي کامل و هزينه‌اي پايين انجام دهند». منحصربه‌فرد بودن دفتر کل ريپل اين است که به استخراج کردن نيازي ندارد. در واقع تمام توکن‌هاي ريپل قبل از آغاز به کار آن استخراج شده بودند، به اين معني که خبري از اتشار ريپل جديد نيست، بلکه فقط عرضه و نقل و انتقال ريپل از بازار تقاضا انجام مي‌شود. اين تفاوت اصلي ريپل با بيتکوين و ديگر آلتکوين‌ها است. چون ساختار ريپل به شکلي است که به استخراج کردن نيازي ندارد، به قدرت محاسباتي چنداني نياز ندارد و تأخير در شبکه را به حداقل مي‌رساند.

 

تاکنون ريپل به موفقيت تجاري مد نظر دست يافته است؛ اين ارز همچنان يکي از جذاب‌ترين ارزهاي ديجيتال در بين مؤسسات مالي سنتي است که به دنبال ايجاد انقلاب در پرداخت‌هاي بين‌المللي هستند. همچنين ريپل از نظر ارزش بازار سومين ارز ديجيتال در جهان است. تا ? ژانويه ????، ريپل داراي market به ارزش ?.? ميليارد دلار و ?.??.? دلار در هر توکن بوده است.

 

?. ليتکوين (Litecoin (LTC))

ليتکوين که در سال ???? آغاز شد از اولين ارزهاي ديجيتال است که در مسير بيتکوين قدم گذاشت و اغلب از آن به عنوان «نقره در برابر طلاي بيتکوين» ياد شده است. اين ارز توسط چارلي لي (Charlie Lee) از فارغ‌التحصيلان MIT و مهندس سابق گوگل طراحي شد. ليتکوين بر مبناي يک شبکه پرداخت منبع باز (open-source) جهاني است که هيچ مرجع مرکزي آن را کنترل نمي‌کند و از «scrypt» براي تضمين فعاليت خود استفاده مي‌کند. اگرچه ليتکوين از بسياري جهات شبيه ليتکوين است ولي سرعت توليد بلوک بيشتري دارد و در نتيجه زمان تأييد تراکنش در آن بالاتر است. علاوه بر توسعه‌دهنده‌ها، تاجران هم در حال پذيرفتن ليتکوين هستند. تا ? ژانويه ???? ليتکوين داراي ارزش بازار ?.? ميليارد دلار و ??.?? دلار در ازاي هر توکن بوده است، که آن را به ششمين ارز ديجيتال در جهان تبديل کرده است.

 

?. تثر (Tether (USDT))

تثر اولين و محبوب‌ترين گروه ارزهاي ديجيتال موسوم به stablecoins است، ارزهايي که مي‌خواهند ارزش بازار خود را در يک ارز يا نقطه مبناي خارجي تثبيت کنند تا از طريق باعث کاهش نوسانات شوند. چون بيشتر ارزهاي ديجيتال، حتي بيتکوين، دوره‌هاي متعددي از نوسانات چشمگيري را تجربه کرده‌اند، تثر و ديگر stablecoins تلاش دارند نوسانات قيمت را کاهش دهند تا کاربراني که بيشتر محتاط هستند را به خود جذب کنند.

 

تثر که در سال ???? شروع شد خود را به عنوان «يک پلتفرم مبتني بر بلاکچين» توصيف مي‌کند که «براي تسهيل استفاده از ارزهاي بي‌پشوانه به شيوه‌اي ديجيتال طراحي است». اين ارز به افراد اجازه مي‌دهد تا از شبکه بلاکچين و فناوري‌هاي مرتبط براي انجام تراکنش‌هاي ارزهاي سنتي و در عين حال به حداقل رساندن نوسانات و پيچيدگي موجود در ارزهاي ديجيتال استفاده کنند». تا ? ژانويه ????، تثر چهارمين ارز ديجيتال از نظر ارزش بازار بود، با market ?.? ميليارد دلار و ?.??.?? دلار در هر توکن.

 

?. بيتکوين کش (Bitcoin Cash (BCH))

بيتکوين کش جايگاه ويژه‌اي در تاريخ آلکوين‌ها دارد چون از اولين و موفق‌ترين انشعابات سخت (hard forks) بيتکوين است. در جهان ارز ديجيتال، يک انشعاب در نتيجه بحث‌ها و اختلافات بين توسعه‌دهنده‌ها و استخراج‌کننده‌ها اتفاق مي‌افتد. به علت ماهيت فاقد مرکز ارزهاي ديجيتال، تغييرات گسترده در کد زيربنايي توکن يا سکه مد نظر بايد بر اساس يک توافق صورت بگيرد؛ مکانيسم لازم براي اين فرايند بستگي به ارز ديجيتال دارد.

 

وقتي گروه‌هاي مختلف نمي‌توانند به توافق برسند ارز ديجيتال بعضي وقت‌ها تقسيم مي‌شود، که در آن ارز اصلي به کد اصلي وفادار مي‌ماند و ارز ديگر با کپي‌برداري از آن به عنوان يک نسخه جديد و تغييراتي کامل در کد آن وارد عمل مي شود. بيتکوين کش در نتيجه يکي از اين تقسيم‌ها در آگوست ???? شروع به کار کرد. بحث و اختلافي که منجر به ايجاد بيتکوين کش شد به مسئله مقياس‌پذيري (scalability) مربوط مي‌شد؛ شبکه بيتکوين محدوديت سفت و سختي بر روي اندازه بلوک‌ها اعمال کرده است: ? مگابايت. بيتکوين کش اندازه بلوک را از ? مگابايت به ? مگابايت افزايش مي‌دهد، با اين ايده که بلوک‌هاي بزرگتر منجر به سرعت بخشيدن به زمان تراکنش مي‌شود. از تغييرات ديگر در اين ارز حذف پروتکل Segregated Witness است که فضاي بلوک را تحت تأثير قرار مي‌دهد. تا ژانويه ???? بيتکوين کش داراي ارزش بازار ?.? ميليارد دلار و ارز توکن آن ???.??.?? دلار بوده است.

 

?. ليبرا (Libra (LIBRA))

يکي از هيجان‌انگيزترين ارزهاي ديجيتال ليبرا است که تا ژانويه ???? هنوز منتشر نشده است. در اواسط ???? شايعه شد که فيسبوک، غول شبکه‌هاي اجتماعي، در حال توسعه ارز ديجيتال خود است. با توجه به گسترش فيسبوک در سراسر جهان و پتانسيل حجم بالاي تبادلات در اين پلتفرم، دنياي ارز ديجيتال مدت‌ها است حدس مي‌زند که اين پلتفرم ممکن است توکن مخصوص خود را منتشر کند.

 

در ?? ژوئن ???? شايعه‌ها تأييد شد و فيسبوک گزارش ليبرا را منتشر کرد. زمان احتمالي انتشار توکن اواخر ???? است و فيسبوک متعهد شده است تا تمام موانع قانوني را قبل از عرضه آن برطرف کند. گروه خدمات مالي کاليبرا (Calibra) که از مؤسسات تابع فيسبوک است بر بخشي از اين پروژه نظارت خواهد داشت. ليبرا مطمئنا توجهات زيادي را در داخل و خارج از حوزه ارزهاي ديجيتال به خود جلب خواهد کرد.

 

?. مونرو (Monero (XMR))

مونرو يک ارز ايمن، داراي حريم شخصي و غيرقابل‌رديابي است. اين ارز ديجيتال منبع باز در آوريل ???? منتشر شد و توجهات زيادي را در جامعه ارز ديجيتال به خود جلب کرده است. توسعه اين ارز ديجيتال کاملا بر اساس کمک‌هاي مردمي و توسط افراد عادي بوده است. اين ارز با توجهي ويژه به تمرکززدايي و مقياس‌پذيري منتشر شده است و با استفاده از تکنيک خاصي به نام «ring signatures» حفظ حريم شخصي را تضمين مي‌کند.

 

با اين تکنيک در ظاهر گروهي از امضاهاي رمزنگاري‌شده حاوي حداقل يک شرکت‌کننده واقعي وجود دارد، اما چون همه معتبر به نظر مي‌رسند نمي‌توان آن را از بقيه جدا کرد. به دليل چنين مکانيسم امنيتي بسيار ايمن، مونرو به شهرت بدي دست پيدا کرده است و به عمليات‌هاي جنايتکارانه در سراسر جهان نسبت داده شده است. در هر حال نمي‌توان انکار کرد که مونرو پيشرفت‌هاي فني مهمي را وارد عرصه ارزهاي ديجيتال کرده است. تا ژانويه ????  ارزش بازار مونرو ???.? ميليون دلار و ارزش هر توکن آن ??.??.?? دلار بوده است.

 

 

?. EOS (EOS)

‍EOS که در سال ???? منتشر شد توسط يکي از پيشگامان ارزهاي ديجيتال دن لاريمر (Dan Larimer) ايجاد شد. لاريمر قبل از کار بر روي EOS، صرافي تبادل ارز ديجيتال Bitshares و همچنين پلتفرم شبکه اجتماعي مبتني بر بلاکچين با نام Steemit را بنيانگذاري کرد. مثل ديگر ارزهاي ديجيتال در اين فهرست، EOS بعد از اتريوم طراحي شد، بنابراين پلتفرمي را ارائه مي‌دهد که توسعه‌دهنده‌ها بر روي آن برنامه‌هاي فاقد مرکز مي‌سازند. دلايل ديگري براي اهميت EOS هم وجود دارد.

 

ابتدا اينکه عرضه سکه اوليه آن از طولاني‌ترين و سودآورترين عرضه‌ها در تاريخ بود (به مدت يک سال و رقم ? ميليارد دلار). EOS يک مکانيسم اثبات مالکيت (proof-of-stake) را عرضه مي‌کند که اميدوار است بتواند مقياس‌پذيري بيشتري نسبت به رقباي خود ارائه بدهد. EOS حاوي EOS.IO است که مشابه سيستم عامل يک کامپيوتر است و به عنوان شبکه بلاکچين براي اين ارز ديجيتال و همچنين سکه‌هاي EOS عمل مي‌کند. EOS به دليل نبود مکانيسم استخراج براي توليد سکه‌ها در نوع خود يک انقلاب است. در مقابل، توليدکننده‌هاي بلوک اقدام به ايجاد بلوک‌ها مي‌کنند و در مقابل سرعت توليد خود، توکن EOS دريافت مي‌کنند. EOS داراي سيستم پيچيده‌اي از قوانين براي نظارت بر اين فرايند است، با اين ايده که اين شبکه در نهايت دمکراتيک‌تر و فاقدمرکزتر از هر ارز ديجيتال ديگري خواهد بود. تا ? ژانويه ????، EOS داراي ارزش بازار ?.? ميليارد دلار و ارزش ?.??.?? دلار در هر توکن بوده است.

 

?. بيتکوين اس وي (Bitcoin SV (BSV))

SV‌ که شکل کوتاه‌شده Satoshi Vision است، يک انشعاب سخت از بيتکوين کش است. بيتکوين اس وي يک انشعاب از انشعابي شبکه اصلي بيتکوين است. يک ارتقاء (upgrade) برنامه‌ريزي‌شده در شبکه براي نوامبر ???? منجر به شکل‌گيري اختلافي طولاني بين گروه‌هاي استخراج‌کننده و توسعه‌دهنده و در نهايت شکل‌گيري يک انشعاب سخت و ايجاد بيتکوين اس وي شد. توسعه‌دهنده‌هاي بيتکوين اس وي ادعا مي‌کنند که اين ارز ديجيتال پروتکل اصلي ساتوشي ناکاموتو را زنده مي‌کند و در عين حال امکان افزايش ثبات و مقياس‌پذيري را فراهم مي‌کند. همچنين توسعه‌دهنده‌هاي بيتکوين اس وي امنيت و پردازش سريع تراکنش را در اولويت قرار داده‌اند. تا ? ژانويه ???? بيتکوين اس وي داراي ارزش بازار ?.? ميليارد دلار و ???.??.?? دلار در هر توکن بوده است.

 

??. Binance Coin (BNB)

Binance Coin توکن رسمي پلتفرم ارز ديجيتال Binance است. اين ارز ديجيتال که در سال ???? بنيانگذاري شد به سرعت به بزرگترين صرافي از نظر حجم تجارت تبديل شده است. توکن Binance Coin به کاربران امکان مي‌دهد ارزهاي ديجيتال مختلفي را بر روي پلتفرم Binance داد و ستد کنند. مي‌توان از Binance Coin براي کاهش هزينه‌هاي تراکنش و پرداخت هزينه خريد کالاها و خدماتي خاص از جمله هزينه سفر و خيلي چيزهاي ديگر استفاده کرد. تا ژانويه ???? اين ارز ديجيتال داراي ارزش بازار ?.? ميليارد دلار و ارز توکن آن ??.?? دلار بوده است.

آسمان...
ما را در سایت آسمان دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : kavoosifar exexam بازدید : 157 تاريخ : شنبه 8 خرداد 1400 ساعت: 0:14

راهنماي خريد جاروبرقي

اگر قصد خريد جاروبرقي براي منزل خود را داريد و به دنبال بهترين مارک جاروبرقي هستيد و در اينجا به شما کمک خواهيم کرد تا بنا بر نياز و بودجه خود بتوانيد بهترين مدل جاروبرقي را انتخاب کنيد.

m1_nnha.jpg

منبع: عصر ايران

پيش از بررسي اين نکات خالي از لطف نيست که بگوييم بهترين ها هميشه مي توانند در بهترين مارک جاروبرقي نيز خلاصه شود لذا انتخاب برندي درست به شما در داشتن مزيت هاي اصلي از جمله موتور قدرتمند و طول عمر بالا کمک به سزايي مي کند اما دانستن نکات لازم درباره خريد اين کالا قطعاً به انتخاب مدلي مناسب تر و اطمينان درباره مارک اين دستگاه در ميان انواع جاروبرقي گوناگون کمک به سزايي خواهد کرد.

انواع جاروبرقي مخزن دار و کيسه دار

در کل مي توانيم انواع جاروبرقي خانگي را به دو دسته اصلي تقسيم کنيم که در اينجا به طور خلاصه به بررسي آن ها خواهيم پرداخت و در ادامه با بيان مشخصات مهم در هنگام خريد جاروبرقي مناسب همراهتان خواهيم بود.

جاروبرقي کيسه دار: در اين مدل از جاروبرقي همان‌طور که از اسمش نيز پيداست، گرد و غبار و آشغال‌ها در کيسه يا پاکتي که در دستگاه طراحي شده است جمع مي گردد. جنس کيسه ها مي تواند کاغذي، پارچه و يا پليمر باشد از سايز يا اندازه کوچک تا بزرگ مي باشد که به دو صورت دائمي يا يک بار مصرف هستند. لازم به ذکر است که امروزه به دليل موارد بهداشتي و پاکيزگي شما شاهد کيسه ها يا پاکت هاي يک‌بار مصرف در برندهاي معتبر هستيد و اين دسته از محصول در هنگام خريد جاروبرقي عمدتاً موردتوجه تعداد بيشتري از افراد است چراکه هم تعدد مدل بيشتري دارد و هم از جهت سلامت و بهداشت آسان‌تر مي باشد.

 

جاروبرقي بدون کيسه: جاروبرقي بدون کيسه يا مخزن دار همان‌طور که از نامش پيداست داراي به جاي کيسه داراي محفظه اي براي جمع آوري زباله مي باشد به طوري شما مي توانيد پس از پر شدن مخزن دستگاه آن را خالي کنيد و مجدداً در سر جايش بگذاريد در همين جا بايد به اين نکته اشاره کنيم که در هنگام انتخاب و خريد جاروبرقي مدل هاي بدون کيسه به سراغ مارک هاي متفرقه نرويد چراکه به دليل نوع عملکرد مي تواند خروجي گرد و غبار بيشتري در محيط به نسبت جاروبرقي کيسه اي داشته باشد و همين امر به شدت مي تواند براي ريه هاي شما آزاردهنده باشد.

نگاهي عميق در هنگام خريد جاروبرقي

قدرت موتور: يکي از مهم ترين موادي که بسياري از افراد در هنگام خريد جاروبرقي بدان توجه مي کنند وات دستگاه است چراکه تصور مي کنند اين وات تعيين کننده ميزان کشش است اما لازم است اين نکته را بدانيد که مي تواند دو جاروبرقي با وات يکسان، مشکي کاملاً متفاوت داشته باشد و در حقيقت نمي توان توان مصرفي را به تنهايي مبنايي از انتخاب قرار دهيد چراکه ميزان مکش در هر جاروبرقي به نوع موتور، خرطومي، نوع عايق و لوله تلسکوپي وابسته خواهد بود و شايد بدون لوله تلسکوپي و در آوردن خرطومي از دستگاه شما کششي بسيار متفاوت را در اختيار داشته باشيد لذا توجه به اين نکته مهم را فراموش نکنيد.

نوع موتور: تکنولوژي هاي گوناگوني مي تواند در جاروهاي برقي وجود داشته باشد که براي مثال مي توانيم به معروف ترين آن ها يعني موتور کمپرسور و HiSpin اشاره کنيم که در دسته بهترين ها محسوب مي گردد. موتور Compressor با داشتن تيغه هاي ايروديناميکي و جريان کاليبره شده داراي مکش بالا و سطح مصرف انرژي پاييني است لذا اگر مي خواهيد خريد جاروبرقي را براي متراژهاي بزرگ انجام دهيد مي توانيم به طور قطع خريد مدل کمپرسور را به شما پيشنهاد دهيم چراکه علاوه بر مکش بسيار بالا در متراژ زياد داغ هم نمي کند و مي تواند براي ساعات بالايي بدون فشار به دستگاه کار کند. به ياد داشته باشيد قدرت موتور در جاروبرقي کمپرسور کاملاً متفاوت از موتورهاي ديگر است تا جايي که نمي توان به عنوان مثال 800 وات کمپرسور را به راحتي تا دو برابر قدرت با جاروبرقي هاي موتور معمولي مقايسه کرد.

در مورد نوع موتور در هنگام خريد جاروبرقي نيز بايد به اين نکته توجه کنيد که افت کيفيت، مکش و قدرت در برندهاي متفرقه مي تواند کاملاً محسوس باشد لذا در هنگام خريد جاروبرقي بهتر است به اين موردتوجه کنيد که پول برندي را بدهيد که ارزش هزينه کردن داشته باشد و به زبان خودماني براي انتخاب اين دستگاه، حتي اگر مدل ارزاني از مارک معتبر را بخريد بهتر از انتخاب مدل بالاي يک مارک متفرقه است.

 

لوله تلسکوپي: دسته يا لوله تلسکوپي يکي ديگر از موارد مهم در هنگام خريد جاروبرقي است چراکه لوله ها در مدل هاي متنوع ممکن است قابليت تنظيم ارتفاع داشته باشند يا خير و همين تنظيم ارتفاع مي تواند به شما کمک کند تا کاملاً بر مبناي قد خود دسته را تنظيم کنيد تا بدون فشار به ستون فقرات، مچ و کتف خود کار جاروکشي را انجام دهيد.

لوله خرطومي: به طور واضح بگوييم که لوله ها اصولاً يا از جنس پلاستيک و يا کنف هستند و هريک از اين جنس ها در مارک هاي گوناگون مي تواند باکيفيتي متفاوت وارد بازار شود اما در حالت کلي بايد بگوييم که کنف در صورت اينکه در مارک خوبي از باشد مي تواند به مراتب طول عمر بالاتري داشته باشد چراکه خرطومي هاي پلاستيکي ممکن است براثر کشش و به مرور زمان پاره شود اما مدل هاي کنفي طول عمر بيشتري خواهند داشت و به راحتي پاره نمي شود. لازم به کر است که به صورت استاندارد لوله ها براي عدم کم شدن مکش 2 متر مي باشند.

نوع اتصال خرطومي به بدنه: در هنگام خريد جاروبرقي فراموش نکنيد که خرطومي ها به بدنه دستگاه بايد به شکلي اتصال يابند تا 360 درجه قابل چرخش باشد چراکه در غير اين صورت کار جاروکشي سخت خواهد شد و مهم ترين مسئله اين است که در مارک مناسب، به طور دقيق وکيوم و سفت باشد تا تأثيري روي مکش دستگاه نگذارد.

پارويي جاروبرقي: يکي ديگر از موارد مهم در هنگام خريد جاروبرقي، پارويي دستگاه و نوع طراحي آن است، يک پارويي خوب مي تواند به نوبه خود سهم به سزايي در مکش و جمع آوري کثيفي ها داشته باشد و علاوه بر اين مورد يک پارويي مناسب بسيار روان بر روي سطوح حرکت خواهد کرد و همين امر از فشار آمدن به مچ، کتف و کمر شما جلوگيري خواهد کرد پس به منظور داشتن کيفيت بيشتر در جاروکشي و سهولت آن به داشتن پارويي مناسب در جاروبرقي خود توجه فرماييد.

فيلتر هپا: احتمالاً نام فيلتر معروف HEPA به گوشتان خورده است، اين فيلتر که به خصوص در برندهاي معتبر استفاده مي شود داراي اهميت بالايي هستند. در هنگام جاروکشي گرد و غبار خروجي از دستگاه در هوا مخصوصاً نور آفتاب قابل‌رؤيت است و همين مورد به مرور زمان آلرژي هاي گوناگون در افرا ايجاد خواهد کرد که اين مورد به لطف تکنولوژي جديد فيلتر قابل شستشوي هپا تا 99.99 درصد کاهش پيدا کرده و درواقع بسيار مهم مخصوصاً براي افراد حساس به خصوص آلرژي تنفسي مي باشد.

نوع طراحي و Air bumper: نوع طراحي بدنه از جمله ضد خش بودن از مواردي است که در برخي از مدل هاي تاپ برند وجود دارد و اما در کنار اين قابليت گارد محافظتي در برندهاي خوب تا ميزان قابل توجهي سلامت دستگاه و حتي وسايل داخل منزل را تضمين خواهد کرد که مي تواند موردي قابل توجه در هنگام خريد جاروبرقي به شمار برود. حتماً برايتان پيش آمده که در هنگام جارو کردن منزل جاروبرقي به وسايل و يا ديوار خانه برخورد کند که اين مورد هم به جاروي شما و هم وسايل موجود در منزل آسيب مي رساند اما وجود گارد محافظتي د ر برخي از انواع جاروبرقي باعث مي شود که به دليل جنس نرم تر از اين صدمه جلوگيري کند.

اين دسته از موارد در کنار چرخ هاي مناسب در زير جارو، لوازم جاني همراه همچون سري هاي مختلف برايي جاروکشي آسان درزها و مبل ها مي تواند از اهميت ويژه اي برخوردار باشد و در هنگام خريد مورد توجه شما قرار گيرد. حال که اين نکات را مطالعه نموديد پس مس توانيد با اطلاعاتي کامل تر مدل و حتي مارک جاروبرقي خود را انتخاب کنيد اما درنهايت بايد تأکيد کنيم که حتماً خريد جاروبرقي خود را از يک فروشگاه معتبر و مارکي مناسب تهيه فرماييد که خود مي توان تا جاي زيادي بر انتخاب، خريد و حتي قيمتي مناسب تر اهميت داشته باشد.

آسمان...
ما را در سایت آسمان دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : kavoosifar exexam بازدید : 108 تاريخ : پنجشنبه 6 خرداد 1400 ساعت: 3:25

نرم افزار مديريت ارتباط با مشتري (CRM) ابزاري است که به کسب و کارها در هر اندازه اي که باشند، امکان مديريت تعامل خود با مشتريان فعلي وبالقوه را مي دهد. اين نرم افزار به شرکت ها کمک مي کند تا ضمن افزايش کارآيي خود، اطلاعات زيادي را از مشتري رديابي کنند و اين در نهايت به رشد فروش و سود کمک مي کند.

اما نقش نرم افزار CRM در افزايش رضايت مشتريان چيست؟در اين مقاله درباره اهميت استفاده از نرم افزار CRM براي بهبود تجربه مشتري صحبت خواهيم کرد.

 

نرم افزار CRM: کليد تجربه بهتر مشتري

نرم افزار CRM توسط سازمان ها براي مديريت روابط و تعاملات آنها با مشتريانشان استفاده مي شود. با استفاده از داده هايي که با توجه به علايق مشتريان، سابقه خريد آن ها و موارد ديگر جمع آوري مي کنيد، مي توانيد طراحي محصولات، فعاليت هاي بازاريابي و خدمات خود را متناسب با نيازهاي مشتريان تنظيم کنيد. اين به تقويت ارتباط شما با مشتريان و درنتيجه به افزايش سود شما کمک مي کند.

کسب و کارهاي موفق تجربه هاي مثبتي را براي مشتريان خود رقم مي زنند. اين تجربيات مثبت، وفاداري مشتري را تشويق مي کند، رضايت او را از شما و محصولاتتان افزايش مي دهد و از امکان مراجعه مشتري به رقبايتان، مي کاهد. در حقيقت، استفاده از امکانات نرم افزار CRM براي ارتقا تجربه مشتري، به شما يک مزيت رقابتي در بازار مي دهد.

 

نرم افزار CRM داده هاي مورد نياز مشتريان را جمع آوري مي کند

 

نرم افزار CRM چگونه مي تواند براي کسب و کار شما سودمند باشد

استفاده از نرم افزار مديريت ارتباط با مشتريان براي سازمان شما مزاياي زيادي دارد. نرم افزار CRM مي تواند به يافتن مشتريان جديد، حفظ مشتريان فعلي و باز گرداندن مشتريان قبلي کمک کند. به اين ترتيب شرکت ها مي توانند از طريق اتوماسيون فرآيندهاي مختلف کسب و کار، فعاليت هاي خود را ساماندهي کنند و کارآيي بيشتري داشته باشند. اين مزايا مي تواند باعث صرفه جويي در هزينه ها و خلق فرصت بيشتر براي تمرکز بر روي مشتريان، کمک کند.

 

آسمان...
ما را در سایت آسمان دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : kavoosifar exexam بازدید : 154 تاريخ : سه شنبه 4 خرداد 1400 ساعت: 4:58

لینک دوستان

خبرنامه